Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Початок осені для компанії «Оболонь» ознаменувався виходом на ринок двох новинок. Тепер шанувальники екзотичних напоїв зможуть відчути освіжаючу прохолоду слабоалкогольного «Ріо-де-мохіто», безалкогольний аналог якого побачив світ у червні цього року.

Нові напої, з вмістом алкоголю 7%, прекрасно освіжають, відновлюють сили, а головне — дуже смачні та не містять консервантів. Смакова лінійка слабоалкогольних «Ріо-де-мохіто» складається з двох класичних поєднань: лайм та полуниця.

«Ріо-де-мохіто Лайм» — легкий, збалансований напій, що поєднує в собі кисло-солодкий смак лайму, свіжість крижаної м’яти та м’якість рому. Така суміш робить напій максимально подібним до оригінального кубинського коктейлю.

«Ріо-де-мохіто Полуниця» — своєрідне поєднання стиглої ароматної полуниці і класичного мохіто для любителів екзотичного смаку. Він відрізняється солодкувато-терпким ароматом, насиченим ягідним присмаком, що дарує задоволення з кожним ковтком.

Новинка представлена в алюмінієвих банках об'ємом 0,5 л, рекомендована роздрібна ціна складає близько 10 грн. 70 коп.

Валерій ПОЛУШКО, начальник відділу маркетингу ринку напоїв: «Виводячи на ринок даний продукт, ми, в першу чергу, орієнтувалися на вподобання споживачів, тому відібрали найбільш популярні смаки для нового напою. Окрім класичного смаку (лайм і м’ята), ми вивели на ринок полуничний «Ріо-де-мохіто», що особливо сподобався споживачам під час попереднього тестування."