Увага!
18+
Вам вже виповнилось 18 років?
Вибачте, вхід на сайт заборонено!
НАДМIРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКIДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Корпорація «Оболонь» є одним із лідерів українського ринку пива і демонструє динамічне зростання. Одноіменний пивний бренд, який займає перше місце у портфелі компанії, продовжує стратегію оновлення. У 2020 році проведено редизайн флагманського сорту «Оболонь Світле», в якому втілено найактуальніші світові тенденції. Основними рисами нової етикетки стали лаконічний стиль, увага до деталей та стримана елегантність у кожному елементі. Дизайн став більш легким, стильним і привабливим завдяки контрастному поєднанню кольорів, оновленим знакам та написам.

У 2021 році команда «Оболонi» продовжила інновації для основного бренду. Компанія завжди швидко реагує на зміни у споживацьких настроях та вподобаннях, розвиваючи найбільш актуальні тренди. Власне виробництво ПЕТ-преформ дозволяє «Оболонi» сміливо експериментувати з новими форматами пляшок. Після численних досліджень та тестувань для пива «Оболонь Світле» була розроблена оригінальна ПЕТ-пляшка об'ємом 2,2 л, в якій посилена візуалізація етикетки, а низ пляшки має зручну форму, виразне тиснення фірмового логотипу та спеціальну перфорацію.

Як і всі асортиментні позиції бренду «Оболонь», новинка виготовляється на столичній пивоварні. Виробництво на одному заводі забезпечує єдиний стабільний смак та найвищу якість пива «Оболонь Світле», яке вариться із найкращого українського солоду, ароматного хмелю та артезіанської води із горизонтів глибиною до 280 м. Корпорація єдина серед великих гравців ринку має власне виробництво солоду із найкращих сортів ячменю, що дозволяє ретельно контролювати повний цикл пивоваріння, починаючи вже з етапу вирощування сировини.

61858.jpg

Протягом майже 40 років бренд «Оболонь» задає тон на українському ринку пива, надихає йти вперед та розвиватися. Адже це не тільки один із лідерів вітчизняного ринку, але й сучасний європейський бренд, що гідно представляє Україну на міжнародній арені. Пиво «Оболонь» відоме у більш ніж 60 країнах світу та щороку продовжує завойовувати нові ринки.